Missió d'empresa
El propòsit que tenim com a empresa és crear moda sostenible sense deixar de banda l'exclusi-
vitat, la qualitat i durabilitat. Que el preu vagi en concordança al que compren i que es vegi
reflectit al producte. Volem ser el més respectuós amb el medi ambient, no sobreproduir peces,
no malbaratar i no tenir un gran impacte en l'ecosistema.
En un futur ens veiem a les grans passarel·les. Haver aconseguit els propòsits de ser una gran
marca que procura cuidar el planeta. Donant peces de roba exclusives amb unitats limitades i
de gran qualitat.
Quan diem que farem peces limitades és perquè volem conscienciar a la gent que tota aquesta
indústria té un cost, i en conseqüència una repercussió. Creiem que d'aquesta manera la gent es
pensarà dos cops a l'hora de comprar qualsevol cosa. A causa dels preus i a l'exclusivitat volem
que els clients facin consciència que a l'hora de comprar han de ser responsables i comprar allò
perquè realment els agrada i li donaran un ús. D'aquesta manera estaran fent un ús responsable
i agafant consciència de les repercussions que tenen les compres impulsives.
Objectius generals i específics
Aconseguir la qualitat esperada pels clients equivalent al preu i al producte que es ven.
Especificament vull aconseguir un públic que valori la qualitat per sobre de tot i estigui disposat a pagar el preu equivalent. També aconseguir que la marca sigui reconeguda per la bona qualitat que ofereix així com el bon servei i exclusivitat dels productes.
Crear un equip de treball eficient, persones innovadores i que aportin algo diferent al nostre taller.
Innovar a la manera de promocionar l'empresa.
Que la nostre empresa es diferencii de la resta. En conseqüència que arribi a ser líder al sector d'alta costura.
Formar contínuament als treballadors.
El llançament al mercat de noves tècniques del sector. Formar als treballadors per afavorir el rendiment i el creixement continu de l'empresa. Millorar el rendiment laboral.
Funcions bàsiques
Departament de disseny:
Dissenyar col·leccions exclusives que reflecteixin la visió i creativitat de la marca.
Crear dissenys en els quals els nostres clients es sentin identificats.
Crear dissenys que destaquin al món de l'alta costura.
Taller de confecció (artesanal):
Utilitzar les millors tècniques de la confecció a mida i a ma per garantir la millor qüalitat als clients respecte als productes; així com la maquinària especialitzada per fer la feina i una bona atenció als detalls i als acabats de les peces.
Treballar sent el més responsable amb el medi ambient.
Sel·lecció de materials:
Escollir teixits i materials d'alta gama que contribueixin a l'exclusivitat i qualitat de les peces.
Fent referència al punt anterior, garantir que fem un ús responsable ja que aquesta indústria és la que mes residus genera i per tant, la que més mal fa al medi ambient.
Tenir bona relació amb els nostres proveïdors per establir un vincle de confiança per poder garantir l'autenticitat i qualitat dels productes
Atenció al client:
Proporcionar un servei exclusiu i personalitzat per a cada client. Poder satisfer les seves necessitats i arribar a las expectatives esperades de cada un d'ells.
Màrqueting exclosiu i presentació:
Desenvolupar estratègies de màrqueting que ressaltin l'exclusivitat i prestigi de la marca
Fer-nos partícips als esdeveniments de moda més importants del moment per donar.nos a conèixer a més públic i col·laborar amb celebritats per augmentar la visibilitat de la marca.
Investigació:
Estar al corrent de les últimes tendències actuals i adaptar-les a la visió de la marca.
Incorporar teixits i elements innovadors i avantguardistes en els dissenys
Gestió de la producció i qualitat:
Tenir un control continu de la producció per garantir alts estàndards de qualitat.
Gestionar la cadena dels subministres i la logística per assegurar el lliurament a temps dels productes i no quedar-nos sense matèries primeres. D'aquesta manera, la producció mai pararà.
Recursos humans:
Gestió del personal, reclutament i selecció de talent
Bon administrament de les nòmines i beneficis.
Resolució de conflictes i bon clima laboral.
Direcció i administració:
Bona coordinació dels diferents departaments.
Supervisió de la presa de decisions.
Presa de decisions de manera estratègiques per a l'empresa.
Representació de l'empresa en esdeveniments i negociacions externes
Organigrama
