Missió d'empresa

El propòsit que tenim com a empresa és crear moda sostenible sense deixar de banda l'exclusi-

vitat, la qualitat i durabilitat. Que el preu vagi en concordança al que compren i que es vegi

reflectit al producte. Volem ser el més respectuós amb el medi ambient, no sobreproduir peces,

no malbaratar i no tenir un gran impacte en l'ecosistema.

En un futur ens veiem a les grans passarel·les. Haver aconseguit els propòsits de ser una gran

marca que procura cuidar el planeta. Donant peces de roba exclusives amb unitats limitades i

de gran qualitat.

Quan diem que farem peces limitades és perquè volem conscienciar a la gent que tota aquesta

indústria té un cost, i en conseqüència una repercussió. Creiem que d'aquesta manera la gent es

pensarà dos cops a l'hora de comprar qualsevol cosa. A causa dels preus i a l'exclusivitat volem

que els clients facin consciència que a l'hora de comprar han de ser responsables i comprar allò

perquè realment els agrada i li donaran un ús. D'aquesta manera estaran fent un ús responsable

i agafant consciència de les repercussions que tenen les compres impulsives.

Objectius generals i específics

Especificament vull aconseguir un públic que valori la qualitat per sobre de tot i estigui disposat a pagar el preu equivalent. També aconseguir que la marca sigui reconeguda per la bona qualitat que ofereix així com el bon servei i exclusivitat dels productes.

Que la nostre empresa es diferencii de la resta. En conseqüència que arribi a ser líder al sector d'alta costura.

El llançament al mercat de noves tècniques del sector. Formar als treballadors per afavorir el rendiment i el creixement continu de l'empresa. Millorar el rendiment laboral.


Funcions bàsiques

Departament de disseny:

  • Dissenyar col·leccions exclusives que reflecteixin la visió i creativitat de la marca.

  • Crear dissenys en els quals els nostres clients es sentin identificats.

  • Crear dissenys que destaquin al món de l'alta costura.

Taller de confecció (artesanal):

  • Utilitzar les millors tècniques de la confecció a mida i a ma per garantir la millor qüalitat als clients respecte als productes; així com la maquinària especialitzada per fer la feina i una bona atenció als detalls i als acabats de les peces.

  • Treballar sent el més responsable amb el medi ambient.


Sel·lecció de materials:

  • Escollir teixits i materials d'alta gama que contribueixin a l'exclusivitat i qualitat de les peces.

  • Fent referència al punt anterior, garantir que fem un ús responsable ja que aquesta indústria és la que mes residus genera i per tant, la que més mal fa al medi ambient.

  • Tenir bona relació amb els nostres proveïdors per establir un vincle de confiança per poder garantir l'autenticitat i qualitat dels productes

Atenció al client:

  • Proporcionar un servei exclusiu i personalitzat per a cada client. Poder satisfer les seves necessitats i arribar a las expectatives esperades de cada un d'ells.

Màrqueting exclosiu i presentació:

  • Desenvolupar estratègies de màrqueting que ressaltin l'exclusivitat i prestigi de la marca

  • Fer-nos partícips als esdeveniments de moda més importants del moment per donar.nos a conèixer a més públic i col·laborar amb celebritats per augmentar la visibilitat de la marca.


Investigació:

  • Estar al corrent de les últimes tendències actuals i adaptar-les a la visió de la marca.

  • Incorporar teixits i elements innovadors i avantguardistes en els dissenys

Gestió de la producció i qualitat:

  • Tenir un control continu de la producció per garantir alts estàndards de qualitat.

  • Gestionar la cadena dels subministres i la logística per assegurar el lliurament a temps dels productes i no quedar-nos sense matèries primeres. D'aquesta manera, la producció mai pararà.

Recursos humans:

  • Gestió del personal, reclutament i selecció de talent

  • Bon administrament de les nòmines i beneficis.

  • Resolució de conflictes i bon clima laboral.

Direcció i administració:

  • Bona coordinació dels diferents departaments.

  • Supervisió de la presa de decisions.

  • Presa de decisions de manera estratègiques per a l'empresa.

  • Representació de l'empresa en esdeveniments i negociacions externes

Organigrama

¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar